Kooma on 44-vuotiaan oululaisen yrittäjän, Antti Putkosen, käsialaa. Brändi on saanut alkunsa 90-luvulla yläasteen tekstiilitöiden innoittama. Myöhemmin siitä muodostui ura ja intohimo.
Ravintola-alan ammattilainen Ville Koho löysi oman tyylinsä maailmalta. Nyt hän vannoo tyylikkään yksinkertaisuuden ja helposti yhdisteltävien, kestävien vaatteiden nimeen.
Luilla on Miika Juutisen, Niklas Puurusen sekä Sakari Lyytikäisen perustama oululainen katumuotia tuottava vaatebrändi, joka luotiin vaatettamaan ihmisiä vaikeina hetkinä ja kertomaan tarinaa sanomatta mitään.
Ouluuksin uudessa juttusarjassa tutustutaan oululaisiin ja oululaislähtöisiin vaatemerkkeihin. Ensimmäisenä on vuorossa MORICO, Tytti Alapietin ja Jenni Kolin vuonna 2015 Helsingissä perustama kestävä vaateyritys.
Kooma on 44-vuotiaan oululaisen yrittäjän, Antti Putkosen, käsialaa. Brändi on saanut alkunsa 90-luvulla yläasteen tekstiilitöiden innoittama. Myöhemmin siitä muodostui ura ja intohimo.
Ravintola-alan ammattilainen Ville Koho löysi oman tyylinsä maailmalta. Nyt hän vannoo tyylikkään yksinkertaisuuden ja helposti yhdisteltävien, kestävien vaatteiden nimeen.
Luilla on Miika Juutisen, Niklas Puurusen sekä Sakari Lyytikäisen perustama oululainen katumuotia tuottava vaatebrändi, joka luotiin vaatettamaan ihmisiä vaikeina hetkinä ja kertomaan tarinaa sanomatta mitään.